به گزارش ایرنا موسی جاودان عصر دوشنبه در یک نشست خبری اظهار داشت: تا زمانی که دانشجو با وسایل و تجهیزات کار نکند، مهارتی کسب نمی کند اما شرکت ها و اداره های دولتی بنا به برخی ملاحظه هایی که به نظر نادرست می رسد، اجازه این کار را نمی دهند.
وی اضافه کرد: تا زمانی که دانشجو در اسکله کار نکند یا در چرخه نگهداری هواپیما فعالیتی نداشته باشد در آن رشته ماهر نخواهد شد.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان بیان داشت: تربیت نیروی ماهر و کارآفرین وظیفه این دانشگاه بوده و اجرای دوره های کاربینی و کارورزی در همین راستا است.
جاودان در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان خبر داد و گفت: ثبت نام در 79 رشته مقطع کاردانی از امروز تا 28 مرداد ادامه دارد و ثبت نام 34 رشته مقطع کارشناسی از 29 مرداد تا چهار شهریور انجام می شود.
وی بیان داشت: تعداد رشته های تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان از 255 رشته محل به 113 رشته محل کاهش یافته و برخی از رشته های غیر ضرروی و خارج از چارچوب آموزشی این دانشگاه حذف شده اند.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان بیان داشت: تعداد مراکز زیر مجموعه دانشگاه هم از 25 مرکز به 9 مرکز کاهش یافته و اداره های دولتی از داشتن مراکز آموزشی فنی و حرفه ای منع شده اند.
3219/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.