به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ علی اصغر افتخاری روز شنبه افزود: با مراجعه یکی از شهروندان بندرعباس مبنی بر هتک حیثیت در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
وی بیان داشت: برابر اظهار شاکی، فرد یا افرادی ناشناس در پیام رسان اینستاگرام، اقدام به انتشار عکس‌ های شخصی و خانوادگی وی در فضای مجازی کرده و در بررسی های اولیه مشخص شد این تصاویر را با دسترسی غیرمجاز از تلگرام سرقت کرده است.
رییس پلیس فتا استان هرمزگان اظهارداشت: با انجام اقدام فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت «الف.م» شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و به صورت غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.
افتخاری گفت: متهم از آشنایان شاکی بوده که در بازجویی ها با مشاهده مدارک مستند، اعتراف و هدف از این کار خود را انتقام جویی عنوان کرده است.
وی بیان داشت: تلفن همراه محل مناسبی برای ذخبره تصاویر خصوصی و خانوادگی نست و شهروندان نیز باید داشته باشند که به هیچ عنوان رمزهای فعال سازی شبکه‌ های اجتماعی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

**8 واحد صنفی متخلف در هرمزگان پلمپ شد
رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان گفت: در بازرسی از 728 واحد صنفی این استان در دهه اول مرداد ماه جاری، با بیش از 114 واحد صنفی متخلف برخورد شد و 8 واحد صنفی نیز به علت رعایت نکردن ضوابط انتظامی از فعالیت آنان جلوگیری و پلمپ شدند.
سرهنگ علی اصغر عبادی نیک افزود: در این مدت 69 کیلوگرم فرآورده های گوشتی تاریخ مصرف گذشته، بیش از 450 عدد نوشت افزار حاوی تصویر مبتذل، 27 عدد قاب گوشی خارجی قاچاق، 182 ثوب البسه و 28عدد مانکن نامتعارف کشف است.
وی بیان داشت: هم چنین در این مدت یک واحد انبار احتکار مواد غذایی شامل 7 تن و 310 کیلوگرم خیار شور، یک تن و 280 کیلوگرم رب گوجه، 540 کیلوگرم لپه، 175 کیلوگرم عدس، 125 کیلوگرم لوبیا چیتی، 100کیلوگرم لوبیا سفید، 85 کیلوگرم ماش و 60 کیلوگرم نخود با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل استاندارد و تعزیرات حکومتی شناسایی و پلمپ شد.
**18هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب کشف شد
فرمانده انتظامی میناب گفت: ماموران انتظامی شهرستان ظرف یک هفته گذشته در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، 17هزار و 990 لیتر انواع سوخت کشف و تعداد 15 متهم در این رابطه دستگیر کردند.
سرهنگ محمد رستمی افزود: هم چنین در این مدت بیش از 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان میناب کشف و 7 نفر نیز دستگیر شدند.
وی ادامه داد: کشف یک تن کود شیمیایی به ارزش 60 میلیون ریال از دیگر توفیق های ماموران انتظامی میناب طی مدت یاد شده بود.
**کامیون حامل کمپرسور قاچاق توقیف شد
فرمانده انتظامی بندرخمیر گفت: یک دستگاه کامیون حامل کمپرسور قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در این شهرستان توقیف شد.
سرهنگ رضا علی بخشی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه پُهل در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون شک و آن را متوقف کردند.
وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از کامیون یاد شده، یک دستگاه کمپرسور خارجی بدون مجوز قانونی کشف کردند و در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شد.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.