به گزارش ایرنا، اسماعیل شفاعی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان افزود: شغل کتابداری مانند شغل معلمی از جایگاه حساسی برخوردار است و ما به دنبال حفظ این جایگاه هستیم.
وی هم چنین خواستار افزایش و ارتقاء سطح آگاهی کتاب داران نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی و توجه به ذائقه مخاطبان در کتابخانه ها شد.
معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه کتابخانه محوری را از اولویت های مهم این نهاد اعلام و اضافه کرد: افزایش کارآمدی و منزلت اجتماعی یکی از اولویت های کاری این نهاد براساس سیاست های نهاد کتابخانه ‌های عمومی است که از سال 93 تاکنون دنبال شده است.
شفاعی بیان داشت: در راستای گسترش سیاست ها و هدف گذاری های نهاد کتابخانه ‌های عمومی کشور به دنبال گسترش بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌ های عمومی با کتاب‌ ها، اسباب بازی ‌ها و فضاسازی مناسب و برگزاری دوره های آموزشی کتاب داران بخش کودک و نوجوان هستیم.
معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه ‌های عمومی گفت: کتابخانه های عمومی به منزله پایگاه اجتماعی و یک دانشگاه عمومی است که اعتقاد داریم همه اقشار باید در این پایگاه اجتماعی مورد توجه قرار گیرند.
شفاعی در پایان اظهار داشت: طرح های نیمه تمام زیادی در سطح کشور داریم که به دلیل کمبود اعتباردولتی، برای تکمیل آنها نیازمند همراهی خیران هستیم.
در این مراسم از خدمات حسین زینلی مدیرکل سابق امر کتابخانه های هرمزگان تقدیر و حجت الاسلام محمد ذاکری به عنوان مدیرکل جدید این مجموعه معرفی شد.
9887/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.