به گزارش ایرنا، حسین هاشمی تختی عصر شنبه در جمع مردم گچین بالا از توابع بندرعباس اظهار داشت: دولت بخش اساسی و اصلی از نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید حمایت شود.
وی از تفرقه و عدم اتحاد به عنوان یک موریانه یاد کرد و افزود: اگر عامل تفرقه و بی اعتمادی به جان کشور افتاد نمی توانیم کاری از پیش ببریم.
هاشمی تختی با اشاره به مسایل روز کشور و دشمنی دیرینه آمریکا با ایران، گفت: امروز نیز آن ها با فشارهای اقتصادی بی سابقه سعی در فشار به ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی دارند اما همه ما در مقابل این دشمنی ها مقاومت می کنیم و به طور یقین دشمن بازهم شکست خواهد خورد.
نماینده مردم بندرعباس، قشم ، حاجی آباد، بندرخمیر، ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همه نمایندگان و مدیران ارشد اجرایی استان به دنبال رفع مشکلات مردم و جامعه هستند و امروز با هماهنگی خوب موجود شاهد اعمال رویه خوبی در هرمزگان هستیم.
وی با اشاره به فعالیت تجاری در گچین اضافه کرد: همه مردم و بازاری ها همواره با تدبیر و حرکت در مسیر منطق و قانون در پی کمک به تقویت بخش تجاری و خدماتی کشور هستند.
هاشمی تختی تاکید کرد: با توجه به این رویه نمی توان و نباید طوری رفتار کنیم که با احتکار و سایر بداخلاقی در بازار، زمینه چالش برای خود و جامعه را رقم بزنیم.
7198/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.