به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر شامگاه سه شنبه در دیدار با استاندار هرمزگان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای نسبت به حوزه ورزش و جوانان داشته و اقدام های خوبی از سوی دولت جهت ایجاد امکانات ورزش های همگانی و قهرمانی در سراسر کشور در حال انجام است.
وی با اشاره به عملکرد خوب تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال با تدابیر و هماهنگی و هدایت مناسب توانست نتیجه ای تاریخی در این مسابقات رقم بزند و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی در سراسر جهان شود.
وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: از دیگر رویدادهای مهم ورزشی پیش روی کشور، بازی های آسیایی جاکارتا است.
سلطانی فر اظهار کرد: کاروان گسترده ای از ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در قالب 40 رشته ورزشی در این رویداد حضور خواهند یافت.
وی با بیان اینکه تعداد بانوان ورزشکار در این رقابت ها افزایش چشمگیری می یابد، گفت: امیدواریم بتوانیم نتایج بسیار خوبی در این مسابقات کسب کنیم.
وزیر ورزش و جوانان در این نشست به وضعیت تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون این دو تیم به لحاظ برگزاری اردوها، مربیان و بازیکنان، خوب تامین شده و در بهترین شرایط قرار دارند.
سلطانی فر در بخش دیگری از این نشست به وضعیت ورزش هرمزگان نیز اشاره کرد و افزود: ورزشکاران خوبی از این استان در اردوهای تیم ملی حضور دارند که امید بسیاری به افتخار آفرینی آنها در عرصه مسابقات بین المللی وجود دارد.
وزیر ورزش و جوانان به دعوت نمایندگان جنوب کرمان روز سه شنبه 19 تیرماه وارد شهرستان جیرفت شده بود تا از نزدیک در جریان مشکلات ورزشی این مناطق قرار گیرد.
سلطانی فر پس از پایان این سفر یک روزه شامگاه سه شنبه وارد بندرعباس شد و از فرودگاه بین المللی این شهرستان به تهران بازگشت.
وی پیش از بازگشت به تهران دیداری با فریدون همتی استاندار هرمزگان داشت.
7198/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.