به گزارش ایرنا، رضا مدرس عصر یکشنبه در نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان حاجی آباد، اظهار داشت: شرکت گاز استان به منظور ارایه خدمات به مردم اقدام های لازم مبنی بر گاز رسانی به تمامی شهرها را انجام دهد و باید در نظر داشت که نرخ سرانه 20 میلیون ریال برای گاز رسانی نرخ صحیحی نیست.
مدرس خاطرنشان کرد: با وجود پالایشگاه گاز سرخوش و گورزین که آلودگی آن ها نصیب مردم استان می شود شایسته نیست هرمزگانی ها از نعمت گاز بی بهره باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در این نشست تصریح کرد: سرعت بخشیدن به طرح های عمرانی شهرستان حاجی آباد در حوزه های مختلف به منظور ارایه خدمات به مردم ضرورت دارد.
مدرس با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح دوراهی گهگم شهرستان حاجی آباد، افزود: این طرح با هدف کاهش تصادف ها در محور بندرعباس - حاجی آباد در دست احداث است که باید روند اجرایی آن تسریع شود.
وی با اشاره به طرح های برق رسانی در شهرستان حاجی آباد، گفت: طرح های برق رسانی روستایی حاجی آباد تا هفته دولت باید به اتمام رسیده و آماده بهره برداری شود.
مدرس احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان حاجی آباد را یکی از نیازهای این منطقه عنوان کرد و گفت: این طرح باید تا پایان سال تحقق یابد و برای این مهم از ظرفیت های استانی و حتی وزارت خانه مربوطه نیز باید استفاده کرد.
این مقام مسوول تاکید کرد: نباید مبنای احداث مرکز درمانی تامین اجتماعی تعداد جامعه هدف در منطقه باشد بلکه تعداد مراجعان و بهره مندان از آن باید مدنظر قرار گیرد که حاجی آباد به دلیل تردد مسافران از این شهر نیازمند مراکز درمانی متعدد تامین اجتماعی است.
شهرستان حاجی آباد در 170 کیلومتری شمال غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.