به گزارش ایرنا، عباس راستی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ابراز داشت: در سه ماه نخست امسال تعداد 31 فقره وام خوداشتغالی به مددجوبان تحت پوشش ابن شهرستان پرداخت شده است.
وی افزود: وام های خوداشتغالی در عرصه های خدمات صنفی، کشاورزی، شیلات، صنایع تبدیلی و دامداری با کسب مجوز از سازمان های مرتبط به مددجویان پرداخت می شود.
راستی اظهار داشت: 80 درصد وام های پرداختی به مددجویان و فرزندان مددجو و 20 درصد بصورت موردی با احتساب شرایط دریافت تسهیلات پرداخت می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب تصریح کرد: برای دریافت وام های خوداشتغالی کسب مجوز از سازمان های ذیربط الزامی است و متقاضیان پس از بازدید از روند اجرایی طرح جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی می شوند.
وی هدف از پرداخت وام های خوداشتغالی را توانمندسازی مددجویان جهت ترویج اشتغال پایدار در شهرستان عنوان کرد و گفت: با این اقدام، مددجویان به خودکفایی لازم خواهند رسید.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب خاطر نشان کرد: کاهش 5 درصدی تعداد مددجویان به منزله قطع کامل خدمات نیست بلکه فقط مستمری آن ها قطع می شود و سایر خدمات به قوت خود باقی است.
7408/ 7194
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.