به گزارش ایرنا، الله مراد عفیفی پور عصر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام، در راستای تسهیل و رونق بخشی به کسب و کارهای مبتنی بر دریا و توسعه فعالیت های تجاری، گردشگری و شیلاتی انجام می شود.
وی افزود: این اداره کل در مسیر سیاست های سازمان بنادر و دریانوردی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به شعارهای دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصاد دریا پایه، توسعه زیرساخت های دریایی و بندری و رونق معیشت ساحل نشینان را با جدیت پیگیری می کند.
عفیفی پور خاطر نشان کرد: سال گذشته 9 اسکله شناور گردشگری براساس استانداردهای جهانی، با نظارت یک موسسه رده بندی ایرانی و توسط متخصصان و مهندسان داخلی طراحی، در بنادر هرمزگان ساخت و نصب شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: این اقدام گامی بزرگ در راستای تحقق سیاست های کلان دولت، ایفای مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و عمل به منویات مقام معظم رهبری محسوب می شود.
استان هرمزگان دارای 32 بندر فعال است که به اسکله های تجاری و صیادی برای تخلیه و بارگیری کالا و جابجایی مسافر معروف هستند.
بندر شهید رجایی، شهید باهنر، شهید حقانی، بندرلنگه، آفتاب، چارک، کیش، قشم، تیاب، کلاهی، کرگان، جاسک و سیریک مهم ترین بنادر هرمزگان هستند.
7198/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.