به گزارش ایرنا، فریدون همتی شنبه شب در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان اظهار داشت: تصمیم اجرای طرح میز خدمت از سوی رییس جمهوری و دولت اتخاذ و دستورالعمل آن ابلاغ شده و وظیفه ما اجرای صحیح سیاست های رییس جمهوری و دولت در استان است.
وی ادامه داد: شهروندان در مراجعه به دستگاه ها نباید سرگردان شوند بلکه پاسخگویی دستگاه ها به ارباب رجوع باید دقیق، شفاف و به هنگام باشد.
همتی تصریح کرد: همه باید متوجه اهمیت سیاست راه اندازی میز خدمت باشیم تا ارائه خدمات به مردم در میز خدمت ادارات به یک فرهنگ اداری و عمومی در سطح جامعه تبدیل شود.
وی با تاکید بر اینکه ما موظف به اجرای درست و نظارت مستمر بر اجرای صحیح طرح میز خدمت هستیم، خاطرنشان کرد: مردم نیز ضمن دریافت خدمات، بر اجرای طرح میز خدمت نظارت داشته باشند.
همتی اظهار کرد: در هر میز خدمت صندوق پیشنهادات به استاندار قرار داده شده که بنده نظر شهروندان در خصوص میز خدمت دستگاه ها را از این طریق به طور مستقیم مطالعه خواهم کرد و قاطعانه مسائلی که مردم مطرح می کنند را پیگیری می کنم.
استاندار هرمزگان خواستار نظارت دائم از سوی گروه های بازرسی به شکل سرزده بر میز خدمت ادارات شد .
وی تصریح کرد: مردم، رسانه ها، ائمه جمعه و جماعات نظرات مردم در خصوص کار میز خدمت را منعکس کنند و مردم این مساله را به عنوان مطالبه جدی خود پیگیری کنند.
همتی تاکید کرد: مدیر هر دستگاهی که بی توجهی و کم توجهی نسبت به میز خدمت داشته باشد به تخلفات اداری برای تعلیق از کار تا تعیین تکلیف، معرفی می شود.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: اختیارات کافی به ادارات شهرستانی تفویض شود تا کار مردم در همان شهرستان انجام و مردم مجبور نباشند به مرکز استان مراجعه کنند.
فعالیت میز خدمت در دستگاههای اجرایی و ادارات هرمزگان از روز شنبه دوم تیرماه همزمان با سراسر کشور با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.