به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه دوشنبه در نشست با شماری از سرمایه
گذاران متقاضی سرمایه گذاری و فعالیت در استان هرمزگان، اظهار داشت: شهرداری بندرعباس همکاری لازم را با این سرمایه گذار داشته باشد تا طراحی زیبایی برای خورهای بندرعباس صورت گیرد.
وی با تاکید بر فراهم سازی شرایط مناسب برای فعالیت سرمایه گذاران در هرمزگان، افزود: سرمایه گذاران برای فعالیت باید احساس امنیت کنند و بدانند که مسوولان دستگاه های اجرایی حامی آنها هستند.
وی تصریح کرد: مدیران استان باید با توجه به علاقه مندی سرمایه گذاران برای فعالیت در هرمزگان شرایط را برای جذب سریع آنها فراهم کنند.
استاندار هرمزگان در این نشست از طرح های سرمایه گذاری همچون تولید انرژی برق از پسماند، راه اندازی تله کابین، پرورش ماهی در قفس، ایجاد صنایع دریایی، تولید برق از انرژی خورشیدی و بسته بندی مواد غذایی که از سوی نماینده گروه سرمایه گذاری از کشور نروژ مطرح شد، استقبال کرد.
وی بیان داشت: در این زمینه ها هرمزگان فرصت ها و ظرفیت های خوبی دارد و به طور جدی از سرمایه گذاری خارجی در استان استقبال و حمایت می کنیم.
استانداری هرمزگان در این نشست فعالیت در حوزه مسکن و ساخت و ساز خانه های ویلایی در مجموعه 350 هکتاری بندرعباس را نیز یکی از زمینه های خوب برای فعالیت سرمایه گذاران عنوان کرد .
همتی اظهار کرد: این طرح می تواند تحرک خوبی در اشتغال استان ایجاد کند و اداره کل راه و شهرسازی به سرعت پیگیر جذب و فراهم کردن شرایط فعالیت سرمایه گذار این بخش باشد.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.