مسیح الله مرادی در گفت و گو با ایرنا افزود: بسته های غذایی توزیع شده شامل اقلام ضروری از جمله برنج، روغن، مرغ و حبوبات بوده است.
وی بیام کرد: این میزان بسته غذایی در قالب سبدهای معیشت با همکاری خیران و حامیان نیکوکار تامین شده بود.
رییس کمیته امداد حاجی آباد ابراز کرد: اجرای طرح اطعام نیازمندان یکی از طرح های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان است که به منظور بهره مندی جامعه هدف از برکات معنوی این ماه صورت می گیرد.
به گفته مرادی، خیران حاجی آبادی می توانند در طول سال با مراجعه به اداره های کمیته امداد در این شهرستان و مرکز نیکوکاری محله کشاورزان در این فعالیت های خیر خواهانه مشارکت کنند.
وی عنوان کرد: طرح های حمایتی متنوعی در حمایت از خانواده های نیازمند توسط کمیته امداد اجرا می شود که خیران می توانند با مشارکت در این طرح ها از محرومان و مستمندان دستگیری کنند.
رییس کمیته امداد حاجی آباد یاد آور شد: در ماه مبارک رمضان امسال هم چنین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان امسال 160 حامی نیکوکار جذب شد که از 220 یتیم زیر پوشش این کمیته حمایت می کنند.
از مجموع 28 هزار و 515 حامی از ایتام و مددجویان طرح محسنین زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان، هم اکنون در شهرستان حاجی آباد یکهزار و 100 حامی از طرح های اکرام ایتام و محسنین حمایت می کنند.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.