به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه یکشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: براساس مصوبه هیات وزیران و به منظور عبور از شرایط بحرانی و مدیریت مصرف انرژی، ضمن تعطیلی پنج شنبه ها ،ساعت کاری دستگاه های اجرایی هرمزگان از شنبه تا چهارشنبه برای عبور از شرایط بحرانی کاهش می یابد.
وی افزود: ساعت کاری جدید دستگاه های اجرایی هرمزگان برای عبور از شرایط بحرانی و مدیریت منابع انرژی از تاریخ 21/03/1397 عملیاتی و این طرح تا 31/06/97 ادامه خواهد یافت.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار کرد: ساعات کاری دستگاه های اجرایی استان همزمان با شروع این طرح از شنبه تا چهار شنبه از ساعت6:30 تا 13:30 است.
حیدری یادآور شد: بیمارستان ها، مراکز خدمات درمانی و امداد رسانی، بانک ها ( به جز ستاد) و مراکز خدمات عمومی مشمول این بخشنامه نمی باشند.
وی تاکید کرد: اصناف و مراکز خدماتی و تجاری ملزم به همکاری جدی و کامل در اجرای بخشنامه های ابلاغی صادره توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت توزیع برق استان در رابطه با مدیریت مصرف انرژی هستند.
حیدری تصریح کرد: صنایع سنگین و مراکز صنعتی استان نیز ملزم به همکاری جدی و کامل در اجرای بخشنامه های ابلاغی صادره توسط شرکت برق منطقه ای و شرکت توزیع برق استان در ارتباط با مصرف بهینه انرژی هستند.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اضافه کرد: مراکز دانشگاهی و آموزشی استان تا حد امکان از پیش بینی و برگزاری دوره های ترم تابستانی برای عبور از شرایط بحرانی و مدریت مصرف انرژی خودداری کنند.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.