به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مسیر راهپیمایی در شهر بندرعباس از ساعت 11 صبح روز جمعه 18 خرداد ماه از بوستان دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس محل برگزاری نماز جمعه است.
وی بیان داشت: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در میناب ساعت 10 صبح از چهار راه آل محمد بلوار بسیج تا مسجد امام (ره)، رودان ساعت 12 و 45 دقیقه از میدان امام (مرکزی) تا مسجد حامع، جاسک ساعت 11 از مجتمع تجاری تا مسجد امام علی (ع) و سیریک بعد از نماز جمعه از مسجد صاحب الزمان تا مسجد جامع است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: هم چنین مسیر راهپیمایی در بشاگرد شهر سردشت بعد از نماز جمعه از مسجد علی بن ابیطالب تا گلزار شهید پیردادی و در شهر گوهران ساعت 9 صبح از مقابل بخشداری تا مسجد امام خمینی(ره) می باشد.
میرزایی یادآورشد: در شهرستان بندرخمیر راهپیمایی روز قدس از ساعت 11 صبح از سه راه شهرداری تا مسجد علی بن ابیطالب(ع)، بستک بعد از نماز جمعه از مسجد جامع شهر بستک تا هتل جهانگیریه، پارسیان بعد از نماز جمعه از مصلی تا میدان ولیعصر و بندرلنگه بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا میدان غدیر است.
وی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس در حاجی آباد از میدان ولایت تا مسجد جامع، قشم بعد از نماز جمعه از مصلای امام علی(ع) به سمت امام زاده سید مظفر(ع)، جزیره هرمز ساعت 11 و 30 دقیقه از مسجد جامع تا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و ابوموسی ساعت 11 و 30 دقیقه از اداره تبلیغات اسلامی تا مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) اعلام شده است.
این مسئول ادامه داد: شهر رویدر بندر خمیر بعد از نماز از مسجد جامع تا مرکز درمانی پرخاری، جناح بستک بعد از نمازجمعه از مسجد جامع تا سه راه بهشت زهرا، بندر چارک بعد از نماز از مسجد جامع اهل سنت تا مجتمع فرهنگی ولی عصر و بخش لمزان بندرلنگه بعد از نماز از مسجد جامع اهل سنت تا بلوار جمهوری اسلامی است.
وی یادآورشد: راهپیمایی روز قدس در توکهور و هشتبندی میناب ساعت 11 از بخشداری تا مسجد جامع، سندرک میناب ساعت 10 از مقابل کتابخانه امام علی(ع) تا مسجد جامع امام حسن(ع)، رودخانه رودان ساعت 11 و 30 دقیقه از زیارت سید علی تا مسجد امام علی(ع)، بیکاه رودان ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از مقابل بخشداری تا مسجد پاکوه و لیردف جاسک ساعت 11 از دو راهی بازار تا مسجد جامع برگزار می شود.
میرزایی گفت: راهپیمایی روز قدس در شهر قلعه قاضی بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا مسجد بلال، در بخش تخت ساعت 10 صبح از حوزه بسیج تا مسجد فاطمیه، تازیان ساعت 9 صبح از خیابان شهید پایان تا گلزار شهدا، فین بعد از نماز از مسجد جامع تا میدان معلم و بخش احمدی حاجی آباد ساعت 11 از یادمان شهدا تا مسج جامع شهر سرگز اعلام شده است.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.