به گزارش ایرنا ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه مسئله حضور در راهپیمایی روز قدس بسیار اهمیت دارد مردم را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت کرد.
آیت الله عاملی بیان کرد: اقدام آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس و به رسمیت شناختن این شهر مقدس بعنوان پایتخت اسراییل ، اتحاد غربی، عربی و عبری برای خارج کردن فلسطین از اولویت اول جهان اسلام ، عهد شکنی واشنگتن ، زورگویی و توهین های مقام های امریکا به مسلمانان و نیز مردم ایران حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس امسال را بیشتر از گذشته ضروری تر ساخته است.
حجت الاسلام میکاییل مقدسی امام جمعه شهرستان نیرهم گفت: امسال برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس از سال های گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار است.
وی بیان کرد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به این دلیل که سفارت آمریکا در قدس شریف دایر شده و ظلم و جنابت این رژیم جعلی به نهایت خود رسیده برای تمام مسلمانان اقدامی ضروری می باشد.
وی با بیان اینکه امام راحل روحیه ضد استکبار و ظلم ستیزی داشتند، گفت: امام راحل با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز جهانی قدس حمایت از مظلوم را بواقع به جهانیان نشان داد و حضور در راهپیمایی روز قدس همراهی با مظلومان و خروش علیه مستکیران و ظالمان است.
حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر نیز، روز قدس را از مهم ترین مناسبت های جهان اسلام ذکر کرد و همگان را به شرکت در راهپیمایی این روز قدس سفارش کرد.
وی بیان کرد: در این برهه حساس مردم با حضور در این راهپیمایی باید وفادرای و حمایت خود از آرمان های مردم مظلوم فلسطین را محکمتر از گذشته به جهانیان اعلام کنند.
حجت السلام یدالله صفری امام جمععه گرمی هم گفت: روز قدس روز عزت، افتخار، سربلندی و حماسه سازی مسلمانان و اعلام انزجار آنان از رژیم منحوس صهیونیستی است.
وی بیان کرد: مردم مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس به صورت گسترده شرکت کرده و تحرکات اخیر آمریکا در حمایت علنی از رژیم صهیونیستی و جنایت های این رژیم را محکوم خواهند کرد.
امام جمعه خلخال نیز حضور پرشور وگسترده مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس را ضروری ذکر کرده و بیان کرد: حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز قدس نمایش قدرت وصلابت انقلاب اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
وی بیان کرد: مردم فلسطین هم اکنون بیش از گذشته به حمایت مسلمانان نیاز دارند و راهپیمایی روز قدس پیام حمایت از مظلومیت فلسطین است.
حجت االاسلام نظرعلی نظر پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز گفت: امسال با توجه به اقدامات دولت آمریکا علیه ملت مظلوم فلسطین و نیز تحرکات علیه ایران اسلامی حضور هر چه باشکوهتر در راهپیمایی روز قدس ضروری است.
وی بیان کرد: ترامپ در یک اقدام غیر منطقی و خودخواهانه سفارت آمریکا را به قدس انتقال داه و با این اقدام به حقوق ملت مظلوم فلسطین و نیز مسلمانان جهان دهن کجی کرد .
به گفته وی ، حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی با وجود اقدامات جنایتکارانه این رژیم در روزهای اخیر از جمله به خاک و خون کشیدن مردم غزه و عربده کشی های آمریکاییها نیاز به پاسخ قاطعی از سوی مسلمانان دارد و روز قدس مردم با حضور گسترده در راهپیمایی به صهیونیست ها پاسخ مناسب را خواهند داد.
وی همچنین به عهدشکنی آمریکاییها در خروج از برجام و بی توجهی به پیمان های جهانی اشاره کرد و افزود: این اقدام واشنگتن حضور مردم در صحنه و اعلام حمایت از نظام را پیش از گذشته ضروری تر ساخته است.
وی با اعلام زمان و مسیرهای راهپیمایی روز قدس گفت: این راهپیمایی در شهر اردبیل از ساعت 11 پیش از ظهر جمعه از ایستگاه سرعین آغاز و تا میدان مصلی ادامه خواهد داشت.
به گفته وی در دیگر شهرها نیز راهپیمایی از میادین اصلی آغاز و در مسیرهای اعلام شده برگزار خواهد شد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.