به گزارش ایرنا، اسماعیل مکی زاده شامگاه یکشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: این سامانه به منظور ارایه خدمات بهتر و بیشتر به دریانوردان راه اندازی شده و با آغاز به کار آن بستر یکپارچه و جامع ارائه خدمات اینترنتی به متقاضیان خدمات آزمون و صدور اسناد دریانوردی توسعه یافته است.
وی بیان داشت: حذف رفت و آمدهای غیر ضروری از مناطق دور و نزدیک و رفع محدودیت های زمانی و مکانی برای انتخاب یکی از مراکز هفت گانه آزمون و صدور اسناد دریانوردان کشور جهت دریافت خدمات مورد نیاز از جمله مزایای راه اندازی این سامانه است.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: دریانوردان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بندر شهید رجایی به آدرس اینترنتی Shahidrajaeeport.pmo.ir از خدمات ارائه شده در سامانه جامع دریانوردان بهره مند شوند.
وی اظهار کرد: از این پس، دریانوردان می توانند با مراجعه به این سامانه ضمن دسترسی به درگاه جامع خدمات الکترونیکی، تمامی امور مربوط به آزمون ها و صدور اسناد دریانوردی شامل ثبت نام اینترنتی، دریافت نتایج، درخواست اینترنتی صدور گواهینامه ها و شناسنامه دریانوردی و پیگیری آن اقدام نموده و یا اطلاعات و اخبار لازم را از این مسیر، دریافت کنند.
بندر شهید رجایی دروازه طلایی اقتصاد ایران است که 53 درصد صادرات و واردات، 70 درصد ترانزیت و تخلیه و بارگیری حدود 85 درصد کالاهای کانتینری درسطح کل بنادر کشور را پشتیبانی می کند.
این بندر مهم و راهبردی با 18 دستگاه گنتری کرین (جرثقیل غول پیکر برای تخلیه و بارگیری کانتینری) و40 پست اسکله، بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران است.
بندر شهید رجایی در 23 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.