به گزارش ایرنا، میرداد میردادی روز سه شنبه در حاشیه اجرای این طرح افزود: برای بهسازی، لاین بندی و ایمن سازی محدوده ایست بازرسی شهید میرزایی بندرعباس در مجموع 12 میلیارد ریال هزینه شد.
وی، از خاکبرداری به طول 10 هزار و 860 متر مکعب، لایه زهکشی به طول 2 هزار و 970 مترمکعب و اجرای ساب بیس به ضخامت 35 سانتی متر در 2 لایه به طول 2 هزار و 310 مترمکعب به عنوان بخش های بهسازی این طرح نام برد.
وی، اجرای لایه بیس دریک لایه 15 سانتی متری به طول 990 مترمکعب، آسفالت به میزان یکهزار و 932 تن، اجرای 3 سکوی بتنی زیرسوله برای لاین بندی به طول 36 مترمکعب، تعریض پل و بتن ریزی به طول 95 مترمکعب
از دیگر بخش های این طرح یاد کرد.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: ایمن سازی این طرح نیز شامل تهیه و نصب تابلو اطلاعاتی، اخطار، انتظامی و مسیرنما، و اجرای هاشور و خط کشی، خرید و نصب استوانه ایمنی و بشکه ایمنی، تهیه و نصب چراغ چشمک زن و فلش LED سولار و هم چنین تهیه و اجرای نیوجرسی است.
میردادی اظهار کرد: روسازی آسفالت مسیر بندرعباس- سیرجان به علت تردد بسیار زیاد وسایل نقلیه سنگین و هم چنین گرمای هوا در معرض تغییر بود و در محل هایی مثل ایستگاه های بازرسی و پلیس راه به علت ترمزگیری و توقف خودروها در معرض شیار شدن و موج دار شدن روسازی شده بود.
وی، ارتقای ضریب ایمنی و ساماندهی لاین های عبوری سواری، کامیون و اتوبوس، کاهش مدت زمان کنترل خودروها و نظم ترافیکی در محور را از جمله مزیت های اجرای این طرح برشمرد .
7195/ 6048

آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.