دانش هاشمی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این دستور رسیدگی به اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ابلاغ شده است.
وی افزود: هم اکنون تیم بازرسی به مدرسه یاد شده (مدرسه پسرانه متوسطه اول شهید احمدی روشن) اعزام شده که پس از بررسی موضوع و تشکیل جلسه تصمیم های لازم در خصوص معلم گرفته می شود.
وی بیان داشت: در صورت صحت موضوع برابر آیین نامه انضباطی و مقررات وزارت آموزش و پرورش با این معلم رفتار می شود.
برخی کانال ها در شبکه های مجازی هرمزگان طی شب گذشته و امروز عنوان کردند یک دانش آموز بندرعباسی به نام «علیرضا عباسی» از مدرسه راهنمایی شهید احمدی روشن آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس روز گذشته مورد ضرب و شتم معلم خود قرار گرفت.
بنا بر عکس ها و خبرهای منتشر شده در شبکه های مجازی و کانال های خبری، علت کتک خوردن این دانش آموز خندیدن در سر کلاس درس عنوان شده است.
این کانال ها افزودند کتک‌ کاری این معلم باعث آسیب‌ هایی هم چون «خون‌ دماغ شدن، کبودی روی گردن و اختلال در شنوایی گوش چپ» این دانش آموز شده است.
در آبان ماه سال 96 نیز در دبستان سرسمات روستای شمیل بندرعباس، بین 2 دانش‌آموز دعوا و مشاجره‌ ای رخ می ‌دهد و در همین حین مدیر دبستان وارد دعوا شده و با زدن لگد به صورت یکی از دانش ‌آموزان، او را نقش زمین کرده که بر اثر این ضربه سه دندان دانش آموز شکسته و 2 دندان دیگر او لق شده است.
پس از آن مدیر بی ‌توجه به اتفاق رخ ‌داده، دانش ‌آموز مصدوم را با همان وضعیت راهی کلاس کرده و تا پایان ساعت مدرسه او را نگه می‌دارد.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.