فریدون الهامی شامگاه سه شنبه در حاشیه پرواز تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال کشورمان در فرودگاه بندرعباس در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سامان بهبودی والیبالیست هرمزگانی است که از سوی مازیار هوشمند سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال کشورمان عازم رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شد.
وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال کشورمان ، شش بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم که از 19 تا 29 اسفندماه در 2 مرحله به میزبانی بندرعباس برگزار شد، دعوت کرده بود.
الهامی بیان داشت: طبق نظر سرمربی تیم ملی ، هر 6 بازیکن شایستگی حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را داشتند، اما در نهایت 2 نفر از میان این نفرهای انتخاب شدند.
رییس هیات والیبال هرمزگان تصریح کرد: سامان بهبودی از هرمزگان و سینا شوکتی از گیلان، بازیکنان انتخاب شده از سوی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا هستند.
الهامی خاطرنشان کرد: همچنین مسعود احمد زاده (مربی)، سروش سلطانی (آنالیزور) و معین الدین بندری (سرپرست) نیز همگی از هرمزگان این تیم را همراهی می کنند.
اعضای تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال کشورمان عصر روز سه شنبه ٢٩ اسفند ماه از فرودگاه بندرعباس راهی تهران شده و شامگاه سه شنبه ، از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ، تهران را به مقصد بانکوک تایلند ترک کردند.
مسابقه والیبال ساحلی قهرمانی زیر ١٩ سال آسیا و انتخابی جهان از سوم فروردین ماه به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند شروع می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
7198/6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.