سیدعباس صالحی روز پنجشنبه درپایان سفرخود به شهرستان حاجی آباد هرمزگان درگفت و گو با ایرنا افزود: بحث تالار فرهنگی بندرعباس یک بحث قدیمی بوده و طولانی شده است.
وی اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول این سال ها براین باور بوده که این مجموعه با توجه به زمینه سازی وبودجه ای که برای آن صرف شده و اعتباری که در اختیار این طرح قرارگرفته همچنان در فضای مرکزی باید حفظ شود.
وی افزود: به نظر می رسد در این مسیر نظرهای مخالفی نیز وجود داشته اما هنوز نا امید نیستیم و امیدواریم با تلاش های دولت در استان هرمزگان در این خصوص کارها سریع تر انجام بگیرد و به عنوان تالار مرکزی از آن استفاده شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری بعد ازظهر روز چهارشنبه وارد شهرستان حاجی آباد در 170کیلومتری شمال هرمزگان شد.
صالحی درجریان این سفر ضمن ادای احترام به شهدا درنشست با معتمدان محلی، هنرمندان و شورای اداری حاجی آباد شرکت کرد و مسائل و مشکلات مردم را مورد ارزیابی قرار داد.
دستور ساخت تالار مرکزی بندرعباس با 17 هزار مترمربع مساحت در سال 1383و در دولت هشتم با واگذاری زمین آغاز شد.
عملیات ساختمانی این طرح نیز در دولت نهم و دهم با دستور استاندار وقت با تخصیص اعتبارافزون بر 250میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شده است.
به گزارش ایرنا، کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه نهم اسفند ماه وارد هرمزگان شد.
در این سفر 2 روزه 15 طرح مهم با هزینه بیش از 40 هزار میلیارد ریال از جمله فولاد صبا، مرحله جدید بندرشهید رجایی، پالایشگاه گاز گورزین قشم، طرح افزایش بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس افتتاح وعملیات اجرایی 15 طرح دیگر نیز با اعتبار بیش از 20 هزار میلیارد ریال آغاز شد.
این دومین سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به استان هرمزگان در سال جاری است و رئیس جمهوری، نهم و دهم اردیبهشت ماه امسال به بندرعباس سفر کرد که طی آن مرحله اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس، صبا فولاد خلیج فارس و چند طرح عمرانی دیگر به بهره برداری رسید.
9887/6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.