به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد باقر سلیمی روز سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: دکترحسن روحانی و هیات همراه کاروان تدبیر و امید نهم و دهم اسفندماه به این استان سفر می کنند و در این راستا برنامه های ویژه ترافیکی در نظر گرفته شده است.
وی بیان داشت: فردا چهارشنبه نهم اسفند ماه از ساعت 7 و 30 دقیقه مسیر‌های غربی از میدان شهدای بندرعباس به سمت میدان انقلاب در بلوار امام خمینی (ره) و معابر منتهی به این بلوار محدودیت اعمال می ‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان اظهار کرد: در مسیر شرقی نیز از میدان امام خمینی (ره) بندرعباس به سمت میدان انقلاب ورود تمام خودرو‌ها ممنوع است.
سرهنگ سلیمی گفت: شهروندان برای توقف خودرو‌های خود می‌توانند از پارکینگ صدف، پارکینگ اتوبوس رانی و حاشیه کتابخانه شهدا در بلوار ساحلی بندرعباس استفاده کنند.
وی یاد آورشد: مسیر تردد خودرو‌های اعزامی از شهرستان ‌های غرب استان هرمزگان، میدان شهید باهنر - بلوار پاسداران، تقاطع شهدای غواص، بلوار ساحلی، پارکینگ صدف و پارکینگ کتابخانه است.
این مسئول اذعان داشت: مسیر تردد خودرو‌های اعزامی از شهرستان‌ های شرقی استان هرمزگان نیز از میدان دفاع مقدس، بلوار ساحلی علی بن ابی طالب، بلوار امام خمینی (ره)، بلوار خلیج فارس، بلوار 12 فروردین، خیابان فجر، بلوار ساحلی، محله خواجه عطا و بلوار شهید چمران است.
رئیس جمهوری به همراه جمعی از اعضای هیات دولت فردا چهارشنبه به استان هرمزگان سفر می کند.
دیدار با مردم، دیدار با نخبگان و فرهیختگان هرمزگان، بررسی مسائل و مشکلات این استان و حضور در نشست شورای اداری هرمزگان در بندرعباس از جمله برنامه های سفر 2 روزه رئیس جمهوری به هرمزگان است.
این دومین سفر حجت الاسلام حسن روحانی به استان هرمزگان در سال جاری است و رئیس جمهوری روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه امسال به بندرعباس سفر کرد که مرحله اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس، صبا فولاد خلیج فارس و چند طرح عمرانی دیگر به بهره برداری رسید.
7195/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.