به گزارش ایرنا، محمود حجتی در حاشیه مراسم کلنگ زنی این طرح در جمع خبرنگاران افزود: این طرح با وجود برخی محدودیت های منطقه آزاد کیش با هدف افزایش ظرفیت سوخت گیری در فرودگاه مهم و فعال کیش آغاز شده است.
وی گفت: کیش ظرفیت و قابلیت های منحصر به فردی دارد و با داشتن اقلیم خاص و موقعیت جغرافیایی ویژه در بخش سرمایه گذاری اقتصادی و صنعت گردشگری داخلی و خارجی افق های روشنتری در پیش دارد.
حجتی تصریح کرد: روزانه شاهد اقبال عمومی زیادی از مردم به این جزیره مرجانی دیده می شود و بنا به گفته مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش شاهد افزایش چشمگیر حضور گردشگران در این جزیره هستیم.

** خط انتقال استاندارد سوخت به کیش می رسد
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز اعلام کرد: خط انتقال سوخت فرودگاه کیش طراحی شده که از این پس سوخت از مبدا با خط انتقال به این فرودگاه بیاید و از تردد تانکرهای سوخت رسانی جلوگیری شود.
محمد ابراهیم انصاری لاری افزود: یکی از مشکلات جدی فرودگاه کیش نداشتن جایگاه استاندارد سوخت رسانی است و هم اکنون نیز با تانکر سوخت رسانی لازم انجام می شود.
و.ی اظهار کرد: سوخت رسانی فعلی فرودگاه کیش بصورت غیر استاندارد به هواپیما تزریق می شود که احداث پایگاه استاندارد سوخت رسانی یکی از نیازهای ضروری است.
وی با بیان اینکه چهار تانکر روزانه سوخت رسانی به فرودگاه کیش را انجام می دهند افزود: امروز عملیات اجرایی پایگاه سوخت رسانی استاندارد با ظرفیت حدود 4600 مترمکعب در فرودگاه کیش آغاز شد.
انصاری لاری افزود: از این پس طرح هایی که در کیش اجرا می شود پیوست فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی خواهد داشت و همه ملاحظات پدافند غیر عامل نیز رعایت می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که در یک سال و نیم آینده پایگاه سوخت رسانی فرودگاه جزیره کیش با اعتبار 200 میلیارد ریال و با همه ظرفیت و مشخصات بهره برداری شود.
6993/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.