به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روزچهارشنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: در همین مدت زمان انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 534 میلیارد ریال در مرزهای استان کشف شده و 256 نفر متهم قاچاق کالا و ارز نیز شناسایی و دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: بهمن ماه امسال 160 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در هرمزگان تشکیل شده که از این شمار 37 فقره بالای یک میلیارد ریال و 123 فقره زیر یک میلیارد ریال است.
فرمانده مرزبانی هرمزگان با قدر دانی از تعامل خوب مرزنشینان با مرزبانان استان از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیشگیری در اسرع وقت به پاسگاه های مرزی ساحلی اطلاعات دهند.
سرهنگ خرم روی با تاکید بر لزوم تقویت سطح تعاملات با مرزنشینان در تامین امنیت مرزها، اظهار امیدواری کرد: با مشارکت مرزنشینان و نهادهای دخیل در مدیریت مرزها، به زودی شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی مرزهای جنوب کشور باشیم.
هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت ، 13 شهرستان و 5 محور اصلی ورودی و خروجی دارای راه هوایی، ریلی، دریایی و جاده‌ای است که بندر شهید‌ رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از بندرهای مهم استان به شمار می‌آید.
موقعیت استراتژیک هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی ، ساحلی ، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
7198/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.