به گزارش ایرنا، محمود واعظی شامگاه سه شنبه در نشست با فعالان سیاسی هرمزگان اظهار داشت: ما به تنهایی نمی توانیم به مطالبات مردم پاسخ دهیم مگر اینکه در هر دستگاه اجرایی یک تیم همسو و همفکر با دولت تشکیل شود.
وی با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر به منظور اجرایی شدن وعده های انتخاباتی رئیس جمهوری ، افزود: در همین راستا نیز باید از افراد همسو و همفکر با دولت برای تحقق اهداف بهره بگیریم.
واعظی تصریح کرد: افرادی که بر اساس فکر و اندیشه و اعتقاد خود از این دولت و دکتر روحانی حمایت داشتند باید در سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تاکید رئیس جمهوری نسبت به استفاده از توانمندی زنان در سطوح مدیریتی ، گفت: توجه به زنان در این دولت بسیار افزایش یافته است.
رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار کرد: باید بستر را برای بانوان فراهم کنیم که مسیر پیشرفت را طی کنند.
واعظی در این نشست از انتخابات به عنوان یکی از مزیت های جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: انتخابات از 2 بخش مورد توجه است که یک بخش آن انتخاب یک فرد است اما مهمترین بخش انتخابات این است که فعالان سیاسی در تلاش برای اثبات درستی اندیشه و تفکرشان هستند.
کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان صبح امروزچهارشنبه نهم اسفند ماه وارد بندرعباس می شود.
از جمله برنامه های مهم رئیس جمهوری در این سفر 2روزه به هرمزگان افتتاح 30 طرح بزرگ عمرانی و اقتصادی، شرکت در نشست شورای اداری، دیدار با نخبگان و فرهیختگان و سفر به یکی از شهرستان های غرب استان است.
7198/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.