به گزارش ایرنا سید ابوالفضل رضوی به عنوان ویژه رئیس جمهوری روز چهارشنبه درنشست شورای اداری شهرستان جاسک افزود : امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت مقام معظم رهبری، دولت و مردم از جایگاه بسیار رفیعی در دنیا برخوردار هستند.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افزود: باید بتوانیم نوعی تحول با ایجاد جاذبه های جدید در مشاغل ایجاد کنیم تا در کنار بهره وری و ایجاد اشتغال و درآمد پایدار از جذابیت بهتری نیز برخوردار شوند.
رضوی توسعه اشتغال در روستاها را راهبرد دولت عنوان کرد و یاد آور شد: برای روستاهای مرزی وعشایر تسهیلات 4 درصدی و روستاهای غیر مرزی 6 درصدی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: توجه به اهمیت روستاها، افزایش ثروت ملی، تقویت اشتغال و همچنین تأمین نیازهای داخل کشور درزمینهٔ های مختلف را به همراه دارد.
نماینده ویژه رئیس جمهورب با بیان اینکه توسعه جاسک نزدیک است گفت: دارا بودن سواحل بکر جاسک قابلیت وایجاد کارهای جذب گردشکری وایجاد اشتغال، توجه رهبری به این سواحل باعث رونق در آینده خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد پرورش میگو از ظرفیت های این شهرستان می باشد که می تواند مکمل جذب ‌گردشگر وصادرات میگو باشد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم گفت: در خصوص آموزشی بخصوص مدارس کپری اقداماتی از سوی دولت صورت می گیرد.
فرماندار جاسک در نشست شورای اداری با گزارشی از عملکرد دولت تدبیر وامید در شهرستان و خدمات روستایی ارایه کرد.
محمد احمدی گفت: ارتقای تبدیل گمرک جاسک به اداره وفعال شدن گمرک گوکسردر بخش لیردف، توسعه خدمات شهری ، راه روستایی ،کمک ویژه به منطقه مرزی جاسک و رونق و ایجاد اشتغال در حوزه روستایی از درخواست های مردم این شهرستان است.
همچنین امامان جمعه شیعی واهل سنت جاسک و رئیس شورای شهر نیز درخواست هایی برای مسائل مشکلات مردم در حزوه های مختلف بویژه اشتغال،مسائل فرهنگی، صیادی، کشاورزی، بهداشت ودرمان وتکمیل جاده دوبانده جاسک به میناب داشتند.
معاون توسعه روستایی ومناطق محروم ریاست محترم جمهور به همراه فرماندار ،نماینده مجلس ،ائمه جمعه ،مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری و برخی از مسئولین شهرستان از منطقه گردشگری سنگ سیاه و اداره بندر ،گمرک در سطح شهر جاسک بازدید کردند.
رئیس جمهوری در سفر 2 روزه به استان هرمزگان، روز چهارشنبه از 8:30 در سالن تختی بندرعباس در بین مردم سخنرانی می کند و سپس برای افتتاح و بهره برداری از پروژه ها عازم شهرستان های مختلف این استان می شود.
معاونان توسعه روستایی(رضوی)،امور مجلس (امیری)، اداری واستخدامی (انصاری)، علمی فناوری(ستاری)،رییس برنامه وبودجه (نوبخت)و رئیس دفتر (واعظی)و وزرای ارشاد، ارتباطات و فناوری، ورزش، نیرو، نفت، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، تعاون وکار و راه شهرسازی به هرمزگان سفر می کند
افتتاح طرحها بصورت ویدئو کنفرانسی،نشست با نخبگان و شورای اداری یا همان هیات دولت از مهمترین برنامه های این سفر است
شهرستان جاسک با 58هزار نفر جمعیت در 300کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.
7199/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.