به گزارش ایرنا ، تور جهانی سه ستاره کیش که از یکم اسفندماه آغاز شده، امروز شنبه و در آخرین روز این رقابتها با معرفی تیم های اول تا چهارم به پایان می رسد.
در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها امروز دو مسابقه برگزار شد که در دیدار دوم تیم های لهستان یک (ماریوش پرودل – جاکوب شالان کیویکس) و آلمان دو (الکساندر واکِنهورست – سیون وینتر) به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم لهستان یک در این مسابقه در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 17 و 21 بر 19 به پیروزی رسید و به دیدار نهایی راه یافت.
همچنین در دیدار نخست تیم های لتونی یک (مارتینز پلاوینز – ادگارز تاکس) و اتریش سه (جولیان هورل – توبیاس وینتر) به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم لتونی یک در این مسابقه در 2 ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 17 به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین فینالیست تور جهانی کیش معرفی شود.
لتونی یک مقام سوم بازی های المپیک 2012 لندن را در پرونده کاری خود دارد.
قهرمان تور جهانی سه ستاره کیش 11 هزار دلار پاداش دریافت می کند و تیم های دوم تا چهارم به ترتیب هشت هزار، شش هزار و چهار و هزار و 800 دلار جایزه می گیرند.
در جدول مقدماتی این رقابت ها، 32 تیم در دو مرحله به صورت حذفی به مصاف یکدیگر می روند و بعد از برگزاری 24 مسابقه، هشت تیم برتر راهی جدول اصلی تور جهانی کیش شدند.
تعداد سه زمین اصلی و 2 زمین تمرین برای برگزاری این رقابت ها در جزیره کیش در حال آماده سازی است.
دور قبل این رقابت ها سال گذشته در کیش با قهرمانی روسیه و نایب قهرمانی قطر برگزار شد و یک نماینده از کشورمان نیز در جدول اصلی حضور داشت.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی، تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.