به گزارش ایرنا، حجت الا سلام میرزا حسین متعمدی فر روز شنبه به مناسبت نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد شهید ضرغام قاسمی میناب افزود: هرسه شعار مهم اوایل انقلاب شامل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اکنون و به کوری چشم دشمنان محقق شده است.
وی ادامه داد: ملت ایران در تمامی مقاطع حامی نظام و انقلاب هستند و باید خدمات نظام نیز هر چه بیشتر برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.
وی، خطاب به دانش آموزان اظهارداشت: با پیروی از ولایت فقیه ، منویات امام خمینی (ره ) ومقام معظم رهبری وحمایت از سران سه قوه و دولت جمهوری اسلامی این روز را به شما که ذخیره و آینده سازان ایران اسلامی و شخصیت های برجسته آینده کشور هستید تبریک وتهنیت می گویم .
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میناب نیز گفت: ایام الله دهه فجر سرآغاز مجدد دین مبین اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران از سلطه بیگانگان و ستم رژیم پهلوی است.
غلامرضا سالاری میری با اشاره به اینکه یاد و خاطره امام خمینی (ره) هرگز از اذهان ملت ایران فراموش نمی ‌شود، اظهار داشت: با وجود گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هم اینک ایران بدون تکیه بر هیچ قدرت بین المللی پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری می‌پیماید.
وی یاد آور شد: عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران شامل توکل بر خدا، رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و اتحاد ملت ایران است.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میناب اظهار داشت: استمرار و تداوم انقلاب اسلامی ایران و صیانت از آن نیز مستلزم توجه به این سه عامل مهم خواهد بود.
سالاری میری اضافه کرد: مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر امسال در مدارس میناب شامل نواخته شدن زنگ انقلاب ،نشست‌های پرسش و پاسخ، مسابقه فرهنگی، هنری و ورزشی و برپایی نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
به گفته وی فرهنگیان و دانش آموزان میناب نیز مانند سال‌های قبل حضور گسترده‌ای در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال خواهند داشت.
از 12 تا 22 بهمن به نام دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی نام‌ گذاری شده و در این ایام مبارک همزمان با بهره برداری از طرح‌های عمرانی برنامه مختلفی نیز در شهرها و بخش کشور برگزار می‌ شود.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد.
7194 /6048
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.