به گزارش ایرنا، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان در این مراسم گفت: این اجلاس با هدف ارتباط صمیمی و هدفمند بین مدیران، مسئولان و مشاوران مدرسه های علمیه خواهران هرمزگان، تربیت طلبه و دستیابی به راهکارهای علمی برای رفع مشکل برگزار می شود.
حجت الاسلام محمد عبادی زاده افزود: حجت الاسلام اصغر اخوی مسئول مشاوران میز مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور سخنران ویژه مراسم افتتاحیه این اجلاس است که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حال برگزاری است.
وی بیان داشت: همچنین در حاشیه این اجلاس نشست پرسش و پاسخ مشاوران و مدیران مدرسه های حوزه علمیه خواهران هرمزگان و همچنین کارگاه آموزشی ویژه معاونان آموزشی، فرهنگی، همکاران فرهنگی و مشاوران مدرسه های حوزه علمیه این استان با عنوان «شیوه های تاثیرگذاری ارتباط سالم و شیوه های تقویت انگیزه» در بندرعباس برگزار می شود.
مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان اظهارکرد: نشست با مدیران مدرسه علمیه حضرت زینب (س) میناب، کارگاه آموزشی « کارآمدی طلبه در حوزه خانواده و اجتماع» ویژه مسئولان، اساتید و طلبه ها و همچنین نشست تخصصی ویژه مسئولان و اساتید از دیگر برنامه های جانبی این اجلاس است که روز چهارشنبه در میناب برگزار می شود.
عبادی زاده خاطرنشان کرد: نشست توجیهی با مسئولان، اساتید و طلبه ها و افتتاح کانون مشاوران در مدرسه علمیه خواهران کوثر بندرلنگه از دیگر برنامه های این اجلاس است.
هم اکنون یکهزار و 435 طلبه در 13 مدرسه علمیه خواهران استان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند و حدود 150 استاد تدریس آن ها را برعهده دارند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.