محمد ذاکری روز شنبه دربازدید ازغرفه ایرنا در پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان وچهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال افزود: هم اکنون یکهزار و 700 روستا در استان هرمزگان برق دار هستند.
وی بیان داشت: امسال طبق برنامه صورت گرفته برق دار کردن 10 روستا در هرمزگان در دستور کار قرار گرفت که تمامی این روستاها تا پایان سال از نعمت برق برخوردار می شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان ابزار داشت: به طور 100 درصدی خدمات برق را در تمامی روستاهای استان پوشش می دهیم.
ذاکری ادامه داد: یکی از برنامه های مهم شرکت توزیع برق هرمزگان در سال جاری، کوتاه کردن فاصله زمانی تقاضای انشعاب برق مشترکان بود که به یک ماه رسیده است.

** برای تامین روشنایی معابر هرمزگان نیاز به اعتبار داریم
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: برای تامین کامل روشنایی معابر و همچنین اصلاح و توسعه برق استان نیاز به اعتبار داریم.
ذاکری گفت: امسال 10 میلیارد تومان اعتبار ازسوی وزارت نیرو برای روشنایی معابرهرمزگان اختصاص یافته که این میزان اعتبار، برای تامین کامل برق استان جوابگو نیست.
وی بیان داشت: پرداخت هزینه روشنایی به هرمزگان بیشتر از این در توان وزارت نیرو نیست و دراین راستا نیاز به همکاری و حمایت سایر دستگاه ها از جمله شهرداری است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار کرد: معابر و خیابان های جدیدی که از سوی شهرداری بندرعباس ایجاد می شود، نیاز به روشنایی دارند که باید در این راستا شهرداری کمک کند.

**تعطیلی پنجشنه ها در فصل گرما باید ادامه یابد
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان یاد آورشد: برای صرفه جویی انرژی برق، تعطیلی پنجشنبه ها در دستگاه های اجرایی استان در فصل تابستان باید ادامه یابد.
ذاکری گفت: تعطیلی پنجشنبه در فصل گرم طبق بخشنامه قانونی از سوی دولت اجرا می شود اما هرمزگان و استان های جنوبی کشور به علت گرمی هوا در فصل تابستان نیاز به تعطیلی در این روز دارند.
از اول بهمن ماه امسال تعطیلی روزهای پنجشنبه در اداره های استان هرمزگان لغو شد و ساعت کاری دستگاه های برای روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 14 و30 دقیقه و روز پنجشنبه از ساعت 7 تا 13 و 30 دقیقه اعلام شده است.
پیش از این روزهای پنجشنبه با هدف صرفه جویی در مصرف منابع آبی و انرژی در هرمزگان و بر اساس نظر ستاد مدیریت بحران استان تعطیل بود.

**امسال خاموشی در استان هرمزگان نداشتیم
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان خاطرنشان کرد: امسال با مدیریت مصرف برق و تعمیر کابل های شبکه، در استان خاموشی نداشتیم، به جز چند مورد جزئی که در اثر حوادث بوده است.
ذاکری گفت: شاخص خاموشی هر مشترک برق در استان هرمزگان امسال از 3 به 2 و نیم دقیقه رسیده است.
استان هرمزگان دارای 650 هزار مشترک برق است.
پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از شامگاه یکشنبه اول بهمن ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار آغاز به کار کرده است و تا هفتم بهمن ادامه دارد.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.