بهروز اکرمی شامگاه چهارشنبه در بازدید از غرفه ایرنا در پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در گفت و گو با ایرنا افزود: کشور پنج آسیب اجتماعی از جمله حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد، مفاسد اخلاقی و نقاط بحرانی و حاد دنبال می کند که استان هرمزگان به جز مناطق بحرانی با چهار آسیب یاد شده مواجه است.
وی بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب دستور ویژه رسیدگی به آسیب اجتماعی در کشور داده است که استان هرمزگان پیگیر کاهش و رفع این آسیب ها می باشد.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری هرمزگان اظهار کرد: در حوزه مقابله با مفاسد اخلاقی در استان نیز تاکنون 2 نشست برگزار شده و همچنان پیگیر این موضوع هستیم.
اکرمی همچنین در زمینه ورود متکدیان به هرمزگان بویژه در ماه های پایانی سال گفت: دستگاه های متولی همچون شهرداری، فرمانداری، نیروی انتظامی و بهزیستی متولیان امر جمع آوری متکدیان در استان هستند.
وی یاد آورشد: آب و هوای مناسب استان هرمزگان موجب شده تا همواره تعداد زیادی از متکدیان وارد این استان شوند که برای نگهداری آنان محدودیت داریم.
معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: بارها متکدیان در سطح استان جمع آوری و روانه استان هایشان شده است اما باز شاهد بازگشت دوباره آن ها هستیم.
پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از شامگاه یکشنبه اول بهمن ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار آغاز به کار کرده است و تا هفتم بهمن ادامه دارد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.