دبیر اجرایی رقابت‌ های والیبال ساحلی کارگران کشورروزدوشنبه در مراسم پایانی این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: رحمان رئوفی و سید امید حسینی در بازی پایانی برای سیمان هرمزگان الف و محمدرضا شبیری و رسول خواجه برای تیم بتا هرمزگان الف به میدان رفتند.
بهزاد نامورجاه ادامه داد: بازی رده بندی بین تیم سرخ آبی گلستان با ترکیب ابراهیم سنسبیلی و آرش وکیلی و سیمان هرمزگان ب با ترکیب امیر شوشتری زاده و حسین باباجانیان برگزار شد که در نهایت تیم گلستان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و در جایگاه سوم ایستاد.
دبیر اجرایی رقابت‌ های والیبال ساحلی کارگران کشور ادامه داد: پس از اتمام بازی پایانی جوایز رقابت ها به تیم های برتر اهداء شد
نامورجاه یادآور شد: شامگاه جمعه با انجام قرعه کشی برای گروه بندی تیم ها برگزار شد که تیم ها در 6 گروه سه تیمی دسته بندی شدند.
وی خاطر نشان کرد: 6 تیم از 18 تیم شرکت کننده از هرمزگان بودند و رقابت ها به مدت 3 روز تا 2 بهمن در 2 نوبت صبح و عصر برگزار شد.
وی بیان داشت: تیم برتر این مسابقات به رقابت ‌های ورزشی کارگران جهان که بهار سال 97 در فرانسه برگزار می‌ شود اعزام خواهد شد.
3219 /6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.