به گزارش ایرنا، سکینه هاشمی عصر دوشنبه در نشست بررسی بد حجابی با حضور جمعی از بانوان طلبه این شهرستان به مناسبت 17 دی ماه سالروز اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دست رضا خان افزود: بی حجابی از زنان عروسکی می سازد که با رشد و تعالی فاصله زیادی دارد.
وی بیان داشت: مردم همیشه خواهان جایگاه مطلوب در سطح جامعه هستند که این جایگاه به 2 شکل حقیقی و کاذب نمود پیدا می کند و موقعیت حقیقی در اثر کسب فضائل اخلاقی حاصل می شود.
معاون پژوهشی مدرسه فاطمه الزهرا (س) پارسیان اظهار کرد: زنانی که بدون ارزش های اخلاقی هستند با نمایش زیبایی ها و جاذبه های طبیعی و ساختگی زنانه خود سعی در جلب توجه دیگران دارند تا به این واسطه پاسخگوی کمبودهای باطنی خود باشند.
این استاد حوزه با تاکید بر این که بی حجابی فقر فرهنگ دینی است، گفت: حجاب اسلامی از جمله فرمان های الهی در اسلام است که عمل به آن جز در پرتو ایمان به پروردگار میسر نخواهد شد.
هاشمی ادامه داد: برخی از دختران خودنمایی و ارتباط با نامحرم را پلی برای رسیدن به ازدواج می پندارند، در حالی که عمل خلاف عفت، مسیر خوبی برای ازدواج موفق و پایدار محسوب نمی شود.
وی تهاجم فرهنگی، غرب زدگی، مشکلات اقتصادی و اجتماعی را عامل مهم بدحجابی ها و ناهنجاری های جامعه دانست و گفت: فشار اقتصادی بر خانواده ها و جو اجتماعی نامناسب، موجب گسترش فحشا و منکر در جامعه خواهد بود.
در حال حاضر یک هزار و 434 طلبه در 13 حوزه علمیه خواهران سراسر استان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان پارسیان با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/7408
خبرنگار: رقیه غلامی زاده**انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.