به گزارش ایرنا، سردارعزیزالله ملکی روز سه شنبه با حضور در محل سرقت مسلحانه ای که روز گذشته رخ داد، در جمع خبرنگاران افزود: اعضای این باند هشت نفر و اهل یکی از استان های غربی بودند که سه نفر از آنان به طور مستقیم در سرقت شرکت داشتند وهمگی در فاصله کمتر از هفت ساعت از وقوع جرم دستگیر شدند.
رئیس پلیس هرمزگان ادامه داد: این افراد ابتدا پلاک یک خودروی پراید را در شهرک طلاییه به سرقت بردند و با نصب آن بر روی یک خودروی پژو اقدام به سرقت کردند.
وی اضافه کرد: سارقان مسلح هنگام سرقت اقدام به تیراندازی کردند که یک نفر از شهروندان مجروح شد.
به گفته سردارملکی سارقان هنگام فرار با خودرو تصادف کرده و پس از آن قصد خروج از شهر را داشتند که با توجه به اجرای طرح مهار توسط نیروی انتظامی، موفق نشدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: اعضای این باند نزدیک به چهارکیلو گرم طلا سرقت کرده بودند که تمامی طلاها کشف شد و در بازرسی مخفی گاه آنان در محله نخل پیرمرد بندرعباس، از این باند دو قبضه سلاح جنگی، یک شوکر برقی و سلاح سرد نیز به دست آمد.
حدود ساعت 11روز دوشنبه (11دی)، سارقان مسلح به یک طلافروشی در چهارراه مرادی بندرعباس حمله کرده و با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت کردند که کمتر از هفت ساعت بعد اعضای این باند دستگیر شدند.
2094 /6048
خبرنگار:هومن محمدکرمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.