جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 259 کیلو موادمخدر، یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح کلت‌کمری و دستگیری 4 قاچاقچی حرفه ای در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.

سرهنگ "احمد طاهری" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در بیان جزئیات این خبر گفت: در سلسله عملیات‌های منسجم علیه قاچاقچیان مسلح، ماموران انتظامی شهرستان های "مهرستان" و "سراوان" یک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه‌جایی مقادیر متنابهی موادمخدر به صورت مسلحانه در محورهای فرعی شهرستان "سراوان" را داشتند، شناسایی کردند.  

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه روزی، روز گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس، دو دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند را شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.  

این مقام انتظامی با اشاره به ورود قاچاقچیان به کمین پلیس، گفت: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمین و مشاهده یگان های عملیاتی پلیس، با تغییر مسیر ناگهانی و تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از منطقه را داشتند که ماموران پس از هدف قرار دادن لاستیک های این خودرو ها، ضمن دستگیری 4 قاچاقچی مسلح، یک تن و 208 کیلو تریاک و 51 کیلوگرم حشیش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف کردند.  

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده موادمخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.