به گزارش ایرنا، رضا مدرس عصر یکشنبه در نشست با شهرداران هرمزگان اظهار داشت: با توجه به راهبردهای جدی استاندار مبنی بر پیگیری تمامی امور توسط شهرداری‌ ها و حصول و ارائه نتیجه های اقدام ها، لازم است گزارش‌ ها به روز توسط شهرداری‌ ها ارسال شود.
وی افزود: تدوین برنامه‌ های ایجاد درآمد پایدار جهت ارائه خدمات هر چه بیشتر به شهروندان از جمله وظیفه های ذاتی شهرداری ‌ها است که باید انجام شود.
مدرس تصریح کرد: در جهت پیگیری تمامی امور و جلوگیری از ترددهای غیرضروری شهرداران به مرکز استان، باید هرچه سریع تر سیستم ویدئو کنفرانس و تشکیل جلسه های مجازی تجهیز و راه اندازی شود.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان نیز در این نشست موضوع پسماند شهرهای استان و حفظ و رعایت ملاحظه های زیست محیطی را یکی از مهم ترین موضوع های حال حاضر شهرهای هرمزگان عنوان کرد.
آرش رضایی تاکید کرد: شهرداری‌ های استان باید در گام اول در سریع ترین زمان ضمن انجام مطالعه، اقدام های لازم را برای مکان‌ یابی دفن بهداشتی پسماند انجام داده و در گام دوم بسترهای لازم را برای بهره ‌مندی اقتصادی شهرداری‌ ها از این حوزه به منظور ایجاد خدمات متنوع در شهرها فراهم کنند.
هرمزگان دارای جمعیت شهری 927 هزار نفر است که این جمعیت در 38 شهر ساکن هستند.
بیشترین تراکم جمعیت شهری در ناحیه مرکزی و متمایل به شرق استان هرمزگان است که 70 درصد جمعیت شهری در این ناحیه مستقر هستند.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.