به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ روز شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو اعلام خبری مبنی بر اینکه راننده یک خودروی پراید سفید رنگ فردی را به عنوان مسافر از بندرعباس به مقصد ایسین سوار کرده که مسافر پس از طی مسیری اقدام به تهدید راننده و مجروح کردن وی با چاقو می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: براساس تحقیق به عمل آمده، این سارق پس از مجروح کردن راننده، وی را از خودرو به بیرون پرتاب کرده و خودرو را به سرقت می برد.
سرهنگ مشایخ تصریح کرد: بلافاصله با تشکیل تیم ویژه اطلاعاتی و تحقیق به عمل آمده ، محل اختفای متهم شناسایی ، وی دستگیر و به همراه خودروی سرقتی به مقر انتظامی انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی بندرعباس با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به سرقت چندین فقره خودرو با شگرد مشابه اعتراف کرده، گفت: پس از اخذ مجوز از مقام قضایی در خصوص دستگیری همدستان سارق، بلافاصله ماموران عملیاتی شهرستان به محل های مشخص شده اعزام و موفق به دستگیری سه نفر از همدستان وی و کشف دو دستگاه خودرو دیگر نیز شدند.
سرهنگ مشایخ خاطرنشان کرد: با بررسی دقیق از پرونده سارقان مشخص شد هر چهار نفر دارای سابقه های کیفری متعدد هستند که مهمترین آن حمل مواد مخدر بوده و تحقیقات در خصوص کشف دیگر سرقت های آنان ادامه دارد.
این مسئول انتظامی با بیان اینکه پلیس در برخورد با سارقان با قاطعیت تمام به صورت شبانه روزی در تلاش است ، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.