علی رئوفی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فراهم بودن تمام تجهیزات و زیرساخت های لازم برای برگزاری این اجلاس مهم و سراسری، اظهار داشت: اهمیت این اجلاس از آنجا مشخص می شود که مقام معظم رهبری در طول سال یک پیام برای کنگره عظیم حج و مراسم برائت از مشرکان با محوریت اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی صادر می فرماید و دومین پیام معظم له برای اجلاس سراسری نماز در تبیین فضیلت، جایگاه و اهمیت آن دردین مبین اسلام است.
وی بیان داشت: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با محوریت فضای مجازی بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است و عنوان فضای مجازی در این اجلاس به اقتضای زمان بیانگر اهمیت این فرصت عظیم می باشد که در اختیار بشر امروز است.
قائم مقام استاندار هرمزگان در اجلاس سراسری نماز با اشاره به عضویت بیش از 40 میلیون ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام، خاطرنشان کرد: از این منبع عظیم و فرصت ایجاد شده باید نهایت استفاده را در جهت تبلیغ، تبیین، ترویج فلسفه نماز، آثار و برکات دنیوی و اخروی نماز، نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگ سازی این فریضه الهی بهره برد.
بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز فردا پنجشنبه 30 آذرماه با حضور جمعی از مسئولان از جمله وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می شود.
7198/ 6048
خبرنگار:فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.