در این یادداشت به قلم فروغ مسلم زاده مدیر مسئول این نشریه آمده است: رفتار های اسلام ستیزانه، دوگانه و خصمانه غرب در برابر جهان اسلام مساله تازه ای نیست و آن چه که از زبان ترامپ، این تازه به دوران سیاست رسیده یانکی در خصوص تغییر پایتخت اسرائیل به بیت المقدس گفته شد، توهین بزرگی به جهان اسلام، قبله مسلمین و بیت المقدس است که در هفته وحدت و همزمان با میلاد نبی اکرم (ص) بسیار حساب شده اعلام شد.
در بخش از این یادداشت آمده است: این رفتار توهین آمیز آن چنان بازتاب تکان دهنده ای در دنیا داشت که غیر مسلمانان و کشورهایی چون کره شمالی هم در برابر این سخن موضع گرفته و اسرائیل را بی مقدار و کوچک و بی ارزش خواندند .
بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خروج دولت و ملت ایران از سرسپردگی آمریکا و اسرائیل رفتارهای خصمانه و تحریم های ظالمانه ای علیه ایران وضع شد و هشت سال دفاع مقدس در برابر رژیم تا بن دندان مسلح عراق و حمایت های مادی و معنوی اروپا و آمریکا و... ترور شخصیت های انقلابی و سیاسی و مذهبی در سال های بعد از انقلاب تا جایی پیش رفت که کینه و دشمنی این دولت ها پیشرفت های موشکی و هسته ای ایران اسلامی را تاب نیاورده و دست به ترور دانشمندان هسته ای و سرداران برجسته سپاه و ارتش زدند .
این رفتارهای وحشیانه و غیرانسانی نشان می دهد که حقوق بشر فقط شعاری زیبا و کادو پیچ شده برای آمریکا و انگلیس و فرانسه و... است و سایر کشورهای مسلمان و غیرمسلمان دیگر شامل برخورداری از حقوق بشر نبوده و نیستند وهیچ گاه این رفتارها و ترورهای نافرجام و ددمنشانه به هیچ دادگاه عادل و بی طرفی ارجاع داده نشد و مجرمان و بانیان واقعی این ترورها محاکمه و مواخذه نشدند...
امروز در کمال ناباوری شاهد رفتارهای خصمانه ای هستیم که در دوران پسا برجام از سران آمریکایی و اسرائیلی علیه ایران اسلامی سر می زند و متناقض با هر نوع دموکراسی، مردم سالاری و حکومتی است، دخالت در امور داخلی کشورها وسلب کردن فعالیت های هسته ای و فن آوری های نوین در جهت مصرف پزشکی، صنعتی و ... نشان دهنده این مساله است که غرب پیشرفت های تکنولوژیکی و هسته ای و تجهیزات موشکی و نظامی ایران را تاب نیاورده و از هر حربه و شگردی برای متوقف ساختن پیشرفت ها و تولیدات داخلی استفاده می کند.
اما باید به طور قطع به این ساده اندیشان کوردل گفت که رهبران جهان اسلام به محوریت ایران اسلامی و ولایت فقیه مترصد فرصتی هستند تا اسرائیل اندکی پایش را از گلیم کوتاه و آب رفته اش دراز تر کند آن وقت وحدت و همدلی جهان اسلام تکلیف این قدرت های زیاده خواه دنیا را یکسره کرده و در صورت هر گونه تعرض و شیطنت آنچنان تو دهنی و جوابی خواهند خورد که خاطره ننگین گروهک داعش و سرکرده های این تکفیری ها در زیر خروارها خاک باردیگر زنده شو.
امروز ایران اسلامی به مدد خون پاک شهیدان احمدی روشن و شهریاری ها و شجاعت و دلاوری شهید حججی ها و سردار سلیمانی ها آن چنان از قدرت و صلابت و اقتداری برخوردار است که اجازه هیچ گونه دخالت، تعرض و جفتک پرانی سیاسی و نظامی را به هیچ قدرت و ابرقدرتی نمی دهد، همان گونه که عراق و سوریه از لوث وجود داعشیان پاکسازی شد در صورت یاوه گویی غرب دنیا را از وجود ناپاک اسرائیل و سایر هم پیمانانش پاک خواهد کرد.
7195/7408
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده **انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.