به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد عبادی زاده روز شنبه در همایش طلیعه حضور ویژه 300 بانوی جدید ورود به مدرسه علمیه خواهران هرمزگان افزود: افزایش نرخ طلاق، افزایش سن ازدواج، تزلزل در خانواده و ضعف ارتباط عاطفی در خانواده ها از مهم ترین چالش هایی است که جامعه با آن روبروست و می طلبد طلبه ها با فعالیت های تبلیغی و با عمل و رفتار مناسب خود این مسائل را تا حدی کاهش دهند.
وی بیان داشت: طلبه ها باید فعالیت های تبلیغی را درون خانواده شروع کرده و آن را در سطح جامعه گسترش دهند و در مسائل اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و خانوادگی جانب اعتدال را رعایت کنند.
مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان اظهار کرد: بانوان طلبه باید شان، جایگاه و شخصیت خود را حفظ کنند و مهارت های همدلی، ارتباط موثر و هدفمند با مخاطب، تصمیم گیری مناسب، تفکر خلاق و نقادانه و مقابله با فشارهای عصبی را بیاموزند.
وی خاطرنشان کرد: نظام و انقلاب اسلامی مولود حوزه های علمیه است که اگر آسیبی به نظام و انقلاب وارد شود این نهاد نیز آسیب می بیند.
عبادی زاده یاد آورشد: ستون خیمه حوزه های علمیه، تبلیغ دین و هدایت مردم است ویکی از ماموریت های این نهاد حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است.
در حال حاضر یک هزار و 434 طلبه در 13 حوزه علمیه خواهران سراسر استان مشغول به تحصیل هستند.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.