به گزارش ایرنا، آسیه کمالی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: فراخوان نخستین جشنواره استانی علامه حلی از نیمه آبان امسال اعلام شد و علاقمندان تا 15 دی ماه امسال مهلت دارند آثار پژوهشی خود را به پایگاه کوثر نت به نشانی kowsarnet.whc.ir ارسال کنند.
وی بیان داشت: آثار علمی متقاضیان شرکت کننده در این جشنواره باید با محتوای پژوهش، تالیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان نامه باشد.
معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان اظهار کرد: موضوع جشنواره علامه حلی در رابطه با « نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی»، «قرآن و علوم انسانی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» و برای تمام سطح های تحصیلی است.
کمالی با اشاره به این که سن شرکت کنندگان در جشنواره علامه حلی باید حداکثر 31 سال باشد، اظهار کرد: از مهر ماه سال جاری توافقنامه ای با حضور معاون پژوهش حوزه علمیه برادران جهت همکاری در برگزاری این جشنواره منعقد شد که امیدواریم تا پایان سال جاری این جشنواره در استان برگزار شود.
وی بیان داشت: در سال 94 حدود 50 نفر از طلبه ها در فراخوان کتاب، مقاله و پایان نامه در موضوع های علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین در جشنواره علامه حلی مشارکت داشتند که این تعداد در سال گذشته با رشد سه برابری به 150 نفر رسید.
در حال حاضر یک هزار و 434 طلبه در 13 مدرسه حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.
7195/7408
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.