کیومرث برخورداری عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 20 تیم در این دوره از رقابت های سراسری فوتسال کارگری کشور در مدت پنج روز و در قالب چهار گروه پنج تیمی رقابت می کنند.
وی با اشاره به حضور دو نماینده از هرمزگان شامل تیم های فوتسال فولاد هرمزگان و سی دلف در قالب تیم هرمزگان الف و ب در این رقابتها، گفت: استانهای هرمزگان ، خراسان رضوی و شمالی ، آذربایجان غربی و شرقی ،مازندران، کرمان ، یزد ،مرکزی، اردبیل،البرز، خوزستان ،اصفهان ، گیلان ، همدان،سمنان و سیستان و بلوچستان در این مسابقات نماینده دارند.
برخورداری خاطرنشان کرد: تیم های قهرمان و نایب قهرمان این رقابتها بعنوان نماینده ایران در صورت تمایل و داشتن حامی مالی می توانند در رقابتهای فوتسال جام شرکتهای جهان در فرانسه شرکت کنند.
وی با اشاره به اهمیت ترویج ورزش در میان کارگران ، گفت: ورزش کارگری برای افزایش قابلیت های جسمانی و ارتقاء سطح کیفی و کمی، نیازمند بسترسازی است.
این مقام مسئول گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی ورزشی در بین کارگران باید با رویکرد افزایش سلامت روانی افراد، ایجاد روحیه نشاط، همگرایی و تعامل گروهی صورت گیرد که این رویکرد باعث ایجاد سلامت فکری و تقویت قوای روحی و جسمی کارگران می شود.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.