به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد رستمی در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع سرقت های متعدد در سطح شهرستان میناب توسط فردی که خود را مهندس معرفی می کرد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی بیان داشت: بنا به اظهار مالباختگان فردی با خودروی سمند شخصی و پلاک سرقتی به تعویض روغنی، لاستیک فروشی و باتری فروشی ها مراجعه و با معرفی خود به عنوان مهندس، اجناس را خریداری و از شاگرد یا کارگر مغازه درخواست می کرد که اجناس را داخل صندوق ماشین بگذارد.
فرمانده انتظامی میناب اظهار کرد: متهم پس از خرید به فروشندگان عنوان می کرد که مبلغ را اینترنتی پرداخت می نماید و پس از چند لحظه به بهانه قطع اینترنت و برداشت کارت عابر بانک از داخل خودر، از محل متواری می شد.
رستمی گفت: در تحقیق های انجام شده و پایش اطلاعاتی، مشخص شد که در سطح سایر شهرستان ها و مرکز استان هرمزگان نیز چندین فقره سرقت با همین شگرد خاص اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدام های فنی و اطلاعاتی، متهم را در سطح شهرستان میناب در حالی که بر روی خودروی شخصی وی یک جفت پلاک سرقتی نصب شده بود، شناسایی و در یک اقدام ضربتی نامبرده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی میناب با اشاره به اینکه 2 جفت پلاک سرقتی نیز از داخل خودروی متهم کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به 50 فقره سرقت معترف شد که تحقیق از نامبرده جهت کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان است.
7195/6048
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده **انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.