به گزارش ایرنا، سرهنگ علی بنی آدمی عصر روز یکشنبه در نشست خبری ضمن تشریح فعالیت های نیروی انتظامی شهرستان نطنز در 9 ماه ابتدایی سال جاری افزود: در بحث تماس های واصله مرکز 110 و فوریت های پلیسی بیش از چهار هزار و 774 تماس ثبت شده داریم که یک هزار و 714 تماس آن مربوط به اخبار و حوادث فوریتی است که پلیس در صحنه حضور پیدا کرده است.
فرمانده انتظامی نطنز همچنین از کاهش 12.5 درصدی سرقت در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و بیان کرد: در بحث کشفیات با افزایش سه درصدی نسبت به سال گذشته روبرو هستیم.
وی افزود: در بحث سرقت از منازل که از دغدغه های مردم بود 52 درصد کاهش سرقت وجود دارد و در بحث سرقت موتور سیکلت نیز با کاهش 21 درصدی روبرو هستیم.
بنی آدمی از کاهش سه درصدی سرقت احشام نیز خبر داد و افزود: در بحث افزایش کشف سرقت ها نیز در حوزه اماکن با 19 درصد افزایش کشف و در بخش لوازم خودرو 170 درصد افزایش کشف وجود دارد.
وی با ابراز امیدواری از به پایان رسیدن سرقت به عنف در سطح شهرستان و آن هم تا پایان سال، ادامه داد: در حوزه تصادفات برون شهری شاهد کاهش 4 درصدی تلفات اما در تصادفات داخل شهری با افزایش فوتی ها مواجه بوده ایم.
فرمانده انتظامی نطنز در خصوص عمل به بحث اقتصاد مقاومتی و رونق کارخانجات و با اشاره به جمع آوری کالاهای قاچاق، ابراز کرد: در مورد کشف کالای قاچاق در حوزه لوازم خانگی با 100 درصد افزایش کشف، در تشکیل پرونده 53 درصد افزایش، و در مورد دستگیری متهمان نیز با 58 درصد افزایش روبرو بوده ایم.
وی گفت: فردی که شهریورماه امسال به اموال شخصی گردشگرهای خارجی در ابیانه دستبرد زده بود با ترفند های پلیسی در ورامین شناسایی و با ترفند و تدابیر خاص پلیسی به محل سرقت در شهرستان نطنز کشانده و دستگیر شد و اموال گردشگران نیز به آنان بازگردانده شد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.