بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی 30 آذر به میزبانی بندرعباس برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد روز چهارشنبه در همایش یاوران نماز افزود: این آثار در زمینه های پویانمایی، موشن گرافیک ، رئال، گیف ، طرح های گرافیکی ، تابلو مقاله، پوستر، اینفوگرافیک، پادکست های صوتی ، استیکرهای نمازی ، بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و چند رسانه ای می شود.
وی ادامه داد: علاقه مندان برای ارسال آثار خود به دبیرخانه اجلاس نماز و فضای مجازی می توانند تا 10 آذر از طریق نشانی اینترنتی www.namazportal.ir اقدام کنند.
مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان اضافه کرد: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در نوبت های صبح و بعد از ظهر با حضور نزدیک به 600 نفر برگزار می شود.
روند برگزاری اجلاس های سراسری نماز از سال 1370 و از شهر مقدس مشهد آغاز شد و تاکنون 25 دوره این اجلاس در استان های مختلف کشور برگزار شده است.
حجت الاسلام فروزان نژاد با اشاره به اینکه بوی پایان یافتن عُمر شیاطین به مشام می رسد، بیان کرد: باید در این برهه زمانی به فرهنگ نماز که همان فرهنگ قرآن است تمسک کرد.
وی ابراز داشت: فرهنگ نماز باید به اندازه ای نهادینه شود که همه کارها بر اساس آن تنظیم شود و مساجد به جایگاه مرکز فرماندهی جامعه برسند.
مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز بهترین جهاد است، ابراز داشت: نمازگزاران زینت مساجد اند و مساجد باید از حضور آنان پُر باشد.
وی یادآور شد: یاوران نماز برای ترویج فرهنگ نماز در استان آموزش دیده اند تا افراد را برای ترویج این فرهنگ جذب کرده و همه افراد جامعه را پوشش دهند.
3219 /6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.