به گزارش خبرنگار ایرنا ، منصور سرگزی روز یکشنبه در نشست ستاد برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در هرمزگان ، با اشاره به ارتباط بیشتر مردم و گروه های اجتماعی با فضای مجازی ، افزود: رویکرد ما ایجاد نهضت تولید محتوا و نشر آثار مربوط به نماز است.
وی با اشاره به انتشار فراخوان شرکت در این اجلاس از یک ماه گذشته ، خاطرنشان کرد: با توجه به دغدغه های استفاده صحیح از فضای مجازی ، بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز امسال با موضوع نماز و فضای مجازی فراخوان شده و تاکنون 350 اثر به دبیرخانه اجلاس ارسال شده است.
این مقام مسئول عنوان کرد: شناسایی،ساماندهی ، تشویق و ترغیب فعالان مجازی در زمینه ترویج نماز،تولید و نشرمحتواهای فاخر نمازی در فضای مجازی و ایجاد بانک ایده و تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی از اهدف برگزاری این جشنواره است.
سرگزی تصریح کرد: محورها و موضوع های فراخوان بیست و ششم در بخش ‌های تولید محتوای نمازی برگرفته از آیات و روایات در زمینه های آثار نمایشی ( پویانمایی ، موشن گرافیک ، رئال ، گیف gif) ، طرح‌های گرافیکی ( تابلو مقاله ، پوستر، اینفوگرافیک) ، پادکست های صوتی و استیکرهای نمازی است.
معاون فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور خاطرنشان کرد: داوطلبان تا پانزدهم آبان امسال می توانند آثار خود را به سامانه www.namazportal.ir ارسال کنند و نتایج شرکت در این اجلاس دهم آذر امسال در سایت ستاد اقامه نماز اعلام می شود.
وی اظهار کرد: اجلاس نماز از اجلاس ‌های ممتاز کشوری است که حمایت همه‌جانبه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این موضوع صحه می‌گذارد.
روند برگزاری اجلاس های سراسری نماز از سال 1370 و از شهر مقدس مشهد آغاز شد و تاکنون 25 دوره این اجلاس در استان های مختلف کشور برگزار شده است.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.