علیرضا نصری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک ها شامل 22 بندل و یک هزار و 664 تخته پتو، یک هزار شیشه شیر، 72 بندل انواع لباس، سه بندل دستکش و کلاه، 50 کارتون مواد غذایی، 100 کارتون اجاق گاز و یک وانت بار دارو و لوازم بهداشتی است.
وی افزود: چادر مسافرتی، کاپشن، آب معدنی، مواد خوراکی، مواد شوینده و 14 کالای دیگر از جمله اقلامی است که امروز به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
نصری ادامه داد: محموله ارسال شده طی دیروز و امروز (چهارشنبه و پنجشنبه) جمع آوری شد وکمک های مردم شهرستان تا چهارم آذر برای ارسال به منطقه های زلزله زده و توزیع بین مردم آن منطقه جمع آوری می شود.
سه پایگاه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی هلال احمر از عصر 22 آبان ماه در قشم برای خدمات رسانی به زلزله زده گان غرب کشور برپا شده است و آماده دریافت کمک های مردمی هستند.
یکشنبه 21 آبان 1396 در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور 2 بار لرزید که زلزله دوم به بزرگی 7،3 ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق به ویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد.
این زلزله بیشتر مناطق غرب کشور ایران، منطقه کردستان عراق و برخی کشورهای همجوار را لرزاند.
براساس اعلام مسئولان تا ساعت 17روز پنجشنبه زلزله غرب کشور436 کشته و 9 هزار و 388 مصدوم داشته است.
7500/7408
خبرنگار: حسین آزاد منجیری * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.