به گزارش ایرنا، ایرج بیت اللهی روز چهارشنبه در جمع کارشناسان اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی سراسر استان افزود: این مدرسان به منظور پوشش خلاهای آموزشی و توانمند سازی معلمان به عنوان موتور محرک آموزش با تدوین یک برنامه منظم در پویایی نظام آموزشی نقش آفرینی می کنند.
وی بیان داشت: با توجه به نقش راهبردی گروه های آموزشی در آموزش و انتقال اطلاعات بین معلمان، باید با تقویت شیوه تفکر محور، این مهم را در دانش آموزان و معلمان پرورش دهیم.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: در این مسیر به دنبال تربیت معلمانی هستیم که خود راهبر بوده و با تفکر و تحقیق در پیدا کردن راه حل برای مشکلات تدریس شان پیشگام باشند.
بیت اللهی برگزاری مستمر کارگاه های آموزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: معلمی که نتواند با علم روز خود را همگام سازد به طور قطع نمی تواند در نظام آموزشی کشور کارآمد و موفق باشد.
رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی هرمزگان نیز اظهار کرد: امسال 160 مدرس درون منطقه ای و استانی، 165سرگروه آموزشی و 113 راهبر آموزشی و تربیتی برای رفع مشکلات آموزشی و تربیتی معلمان آموزش دیده اند.
حوریه حاجی زاده افزود: این مدرسان و سرگروه های آموزشی با محوریت اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان، خدمات آموزشی و تخصصی نوین را ارائه می دهند.
وی بیان داشت: رمز موفقیت نظام آموزشی حرکت بر مبنای برنامه های اجرایی در سایه وفاق و همدلی است و همه باید در این مسیر دغدغه داشته باشند.
هرمزگان 340 هزار دانش آموز، 14 هزار معلم و 15 هزار و 500 کلاس درس دارد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.