به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای شورای مرکزی مجامع کانون‌ های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر هرمزگان که به مناسبت هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌ های هلال احمر فعالیت‌ های ارزشمندی است که از سوی جوانان، رهبری و مدیریت می‌ شود.
وی بیان داشت: در بحث آسیب های اجتماعی و فعالیت‌ های فرهنگی، اقدام های قابل قبولی توسط هلال احمر انجام پذیرفته که تداوم این فعالیت ‌ها از خواسته‌ های مجموعه دولت در استان هرمزگان است.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: امروز نسل جوان در معرض آسیب های اجتماعی و فرهنگی قرار دارند و باید همان گونه که برای نجات جسم جامعه تلاش می کنیم، برای نجات روح جامعه نیز اهتمام ویژه داشته باشیم و هلال احمر نیز بخشی از امکانات را به این امر اختصاص دهد.
همتی با بیان این که جوانان افسران خط مقدم خدمات داوطلبانه هستند، گفت: جوانان با ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه در جامعه عامل تغییر نگرش های نادرست و پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند.
این مقام مسئول بیان داشت: توسعه فعالیت‌ های عام المنفعه و بشردوستانه در سطح استان هرمزگان به مدد و همراهی خود جوانان در حال اجراست.
وی تصریح کرد: مجامع کانون ‌های جوانان محلی برای ارائه تئوری‌ های نو و بکر و بهره ‌بردن از ذهن خلاق جوانان است.
براساس اعلام سازمان جوانان هلال احمر هرمزگان، در سال جاری بیش از دو هزار جوان در استان هرمزگان در برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه جوانان هلال احمر حضور و مشارکت داشتند.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.