دختربچه ای پنج ساله که توسط آدم ربایان گروگان گرفته شده بود با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب در کمتر از پنج ساعت آزاد و در کمال سلامت به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد رستمی، رییس پلیس میناب در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه دختربچه پنج ساله اش برای بازی به همراه خانواده به پارک رفته و توسط آدم ربایان ربوده شده، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در کوتاه ترین زمان ممکن دو نفر از گروگانگیران را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند آنان را دستگیر و گروگان پنج ساله را صحیح و سالم آزاد و به آغوش گرم خانواده اش بازگردانند. 

این مسئول انتظامی اضافه کرد: آدم ربایان درخواست مبلغی وجه نقد از خانواده این دختربچه داشتند که پلیس پیش از هر اقدامی و در قالب یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کرد. 

رستمی با هدف پیشگیری از وقوع حوادث مشابه از عموم مردم شهرستان خواست: از فرستادن کودکان خود به پارک و محل های شلوغ به تنهایی وبدون حضور والدین خودداری کرده و مراقب آنان باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.