به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندرعباس افزود: این دو نیرو و نیروی مردمی بسیج، بر گلوی استکبار آمریکا نشسته و سردمداران این کشور را به ذلت انداخته اند.
وی ادامه داد: روز به روز نفرت مردم ایران و جهان از حاکمان آمریکا بیشتر می شود و این قدرت استکباری به روزهای پایانی خود نزدیک شده است که خوش خدمتی های ترامپ برای اعراب، نشانه بارز این روند رو به نابودی است.
خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هشتم آبان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده که به نام روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامگذاری شده، اظهار داشت: نوجوانی بهترین زمان برای تقویت باورها و ارزش ها در انسان است و مفاهیمی مانند غیرت دینی و ایمان باید در سن نوجوانی نهادینه شود.
وی تقویت روحیه سلحشوری و نظامی در نوجوانان را یکی دیگر از ابعاد فعالیت بسیج دانش آموزی توصیف و تصریح کرد: ایران هیچگاه از تقویت بنیه نظامی خود غافل نخواهد شد و روز به روز سلاح ها و موشک های قوی تری می سازد.
آیت الله نعیم آبادی هم چنین با تسلیت هفتم صفر، سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع)، توصیه به نیک اندیشی و رساندن خیر به افراد جامعه را از بهترین رهنمودهای امام دوم شیعیان دانست که باید الگوی رفتاری مردم باشد.
2094/7408
خبرنگار:هومن محمدکرمی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.