به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار عزیزالله ملکی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در این مدت انواع کالای قاچاق از جمله سیگار، پوشاک ، لوازم آرایشی ، احشام ، لوازم خانگی و برخی اقلام دیگر کشف شده است.
وی با اشاره به توقیف 80 دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق در این مدت ، تصریح کرد: ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان بیش از 196 میلیارد ریال اعلام شده است.
فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز تاثیرات سوء بسیاری بر اقتصاد کشور دارد و موجب ضربه زدن به تولید داخلی می شود، گفت: پلیس همه تلاش خود را برای مقابله با قاچاقچیان به کار گرفته و از مردم نیز خواستاریم همچون گذشته یاور پلیس در مقابله با قاچاقچیان باشند.
سردار ملکی ضمن تشکر از تعامل مردم با پلیس از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری به پلیس 110 اطلاع دهند.
هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت ، 13 شهرستان و 5 محور اصلی ورودی و خروجی دارای راه هوایی، ریلی، دریایی و جاده ای است که بندر شهید‌ رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از بندرهای مهم استان به شمار می آید.
موقعیت استراتژیک هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی ، ساحلی ، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.